Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Sporty walki to sztuka  (Przeczytany 2343 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Przyjaciel forum
*

Punkty: +81/-59

Wpisy: 353
Znajomi: 4
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych

« : 16 Styczeń, 2014, 09:43:55 »

Rozmowa z Jackiem Jaworskim, trenerem UKS Samuraj Lubań

Ze sportem zetknął się 30 lat temu. Od początku sumienie nad sobą pracował i teraz jest wzorem dla swoich podopiecznych. Oddał się im bezgranicznie i na terenie powiatu lubańskiego prowadzi pięć sekcji sportów walki. Mowa o Jacku Jaworskim, trenerze UKS Samuraj Lubań.

Kiedy rozpoczęła się Pana przygoda ze sportem?

- Było to dość dawno temu, bo 1984 roku. Aż boję się o tym wspominać. Miałem wówczas 13 lat i ze sportem pozostałem do dnia dzisiejszego. Karate trenuję od 28 lat i jest to chyba przekonujący okres. Obecnie posiadam stopień mistrzowski IV Dan w tej sztuce, a także jestem między innymi trenerem i egzaminatorem Karate Shotokan, instruktorem i egzaminatorem taktyk i technik interwencji policyjnych, instruktorem i egzaminatorem pałki wielofunkcyjnej Tonfa, instruktorem Combat i walki wręcz.

Od początku myślał Pan o sztukach walki?