Uruchomienie na początku bieżącego roku linii telefonicznej nazwanej jako „Powiadom Burmistrza” okazało się przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę” – świadczy o tym duże zainteresowanie ze strony mieszkańców Lubania, którzy doczekali się działań ze strony magistratu mających na celu ułatwienie, a przede wszystkim skrócenie drogi informacji, o której chcą powiadomić włodarza miasta.
Jedno z otrzymanych zgłoszeń dotyczyło uszkodzenia nawierzchni mostu nad rzeką Siekierka, poprzez który spacerowicze mogą się przemieszczać z ulicy Łużyckiej na ul. Włókienniczą.
Zabezpieczenia ubytku w nawierzchni mostu dokonano niezwłocznie po interwencyjnym telefonie.
Obecnie obiekt jest wyłączony z użytkowania, gdyż trwa jego gruntowna przebudowa.
Zastanawiasz się gdzie zgłosić awarię latarni? Kogo poinformować o zniszczeniu mienia publicznego? – „Powiadom Burmistrza” dzwoniąc pod numer (telefonu)
75 64 64 401. Linia czynna jest zarówno w godzinach pracy Urzędu Miasta Lubań, jak również po jego zamknięciu. Dzwoniąc po zakończeniu pracy urzędu do dyspozycji mieszkańców jest automatyczna sekretarka, na którą należy nagrać zgłoszenie.
- Wszystkich serdecznie zachęcam do korzystania z uruchomionego telefonu. Liczę, że uproszczenie kontaktu na linii urząd – mieszkaniec - społeczeństwo spotęguje Państwa zaangażowanie w sprawy naszego miasta –
mówi Burmistrz Miasta Arkadiusz Słowiński.
www.luban.pl