Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Ten temat nie był jeszcze oceniany!
Oceń ten temat! Ocena:
Autor Wątek: Wiatraki w Lubaniu - co dalej?  (Przeczytany 84107 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #45 : 02 Październik, 2012, 21:11:50 pm »

wykaz radnych kadencji 2002-2006

* wykaz radnych w latach 2002-2006.pdf (399.35 KB - pobrany 442 razy.)
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #46 : 02 Październik, 2012, 21:20:09 pm »

Z powodu oskarżeń mojej żony, co również dotyczy i mnie postanowiłem wyjaśnić kilka spraw opierając się na dokumentach i informacji u źródła. Swego czasu na forum pisano, że Zastępca Wójta Gminy Aneta Usyk w roku 2005 prowadziła biuro rady gminy i uczestniczyła w uchwalaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubań, w którym to umożliwiono budowę farm wiatrowych na terenie naszej gminy. Dokumenty udostępnione również na forum jednoznacznie wskazują, że w tym czasie biura rady nie prowadziła. Niemniej jednak postanowiłem sprawdzić dzięki komu mamy takie a nie inne zapisy w planie zagospodarowania. Powyżej przedłożyłem wykaz radnych gminy Lubań kadencji 2002-2006. Proszę zwrócić uwagę, iż niektórzy z ówczesnych radnych nadal są w radzie lub ich współmałżonkowie i obecnie są przeciwni budowie farm wiatrowych. W związku z tym pytam dlaczego wówczas nie informowali opinii publicznej, nie organizowali zebrań wiejskich, nie protestowali.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +347/-227
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 473
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #47 : 02 Październik, 2012, 21:29:27 pm »

Panie Usyk. Tylko krowa nie zmienia zdania. dlatego jest krową. a swoją drogą obecność w radzie jeszcze nie swiadczy o głosowaniu w określonej sprawie. czy dysponuje pan IMIENNIE kto był za a kto przeciw przedłożonym planom?
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #48 : 02 Październik, 2012, 21:47:22 pm »

Dysponuję protokołem z sesji rady gminy z dnia 29 kwietnia 2005 roku, kontynuowanej w dniu 6 maja 2005 roku podczas której uchwalono miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ( niestety na ten moment nie mogę go umieścić z powodu objętości). Wynika z niego jednoznacznie, że nie prowadzono dyskusji, nie zadawano pytań a przyjęto go wynikiem 14 głosów "za", 1 głos "wstrzymujący się" i brak głosów "przeciw". Nikt z ówczesnych radnych nie był przeciwny wpisowi umożliwiającemu budowę farm wiatrowych. Nikt się nawet o to nie zapytał. Nikt nie zwracał uwagi na odległości, hałas, niekorzystny wpływ na człowieka, krajobraz, itp. Natomiast obecnie próbuje się scedować odpowiedzialność na obecnego wójta i jego zastępcę. Niemniej jednak osoby, które fałszywie oskarżały, a nie krytykowały działalności wójta i jego zastępcy zostaną pociągnięci do odpowiedzialności prawem przewidzianym.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #49 : 02 Październik, 2012, 22:10:22 pm »

W załączeniu protokół z sesji w 2005 roku


* protokol_sesja_2005.pdf (303.55 KB - pobrany 254 razy.)
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #50 : 02 Październik, 2012, 22:17:07 pm »

16 sierpnia br. wystąpiłem do Przewodniczącej Rady Gminy z wnioskiem o udzielenie mi odpowiedzi na 7 pytań, w tym pytań dotyczących działalności rady gminy w zakresie budowy farm wiatrowych. Nie są to skomplikowane pytania. Pytania na które chcieliby znać odpowiedź mieszkańcy gminy, w tym również ja.


* pytania do rady1.pdf (119.48 KB - pobrany 286 razy.)
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #51 : 02 Październik, 2012, 22:19:36 pm »

Otrzymałem odpowiedź od Pani Przewodniczącej Rady wskazujące, iż na skomplikowany charakter moich zapytań odpowiedź zostanie udzielona w terminie kolejnych 30 dni. Proszę przeanalizować czy te pytania rzeczywiście są tak skomplikowane.


*  (311.64 KB - pobrany 262 razy.)
« Ostatnia zmiana: 02 Październik, 2012, 22:32:27 pm wysłane przez Andrzej Usyk » Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #52 : 02 Październik, 2012, 22:26:27 pm »

Oczywiście ustosunkowałem się do odpowiedzi Przewodniczącej rady. Mam nadzieję, że całą moją korespondencję przekazała radnym, aby mogli zająć stanowisko. Zwracam uwagę na ostatnie pytanie dotyczące udzielania informacji publicznej.


*  (450.24 KB - pobrany 241 razy.)
« Ostatnia zmiana: 02 Październik, 2012, 22:32:45 pm wysłane przez Andrzej Usyk » Zgłoś do moderatora   Zapisane
Przyjaciel forum
*


Punkty: +465/-51
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 2966
Znajomi: 45
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych


« Odpowiedź #53 : 02 Październik, 2012, 22:50:15 pm »

Cholera jasna. Dlaczego niektórzy, nim odejdą, muszą zawsze straszyć, zanim się skompromitują do końca. hehehe
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #54 : 02 Październik, 2012, 22:53:28 pm »

W związku z brakiem reakcji ze strony Przewodniczącej rady wystąpiłem w tej sprawie do Wojewody Dolnośląskiego. W uzyskanej odpowiedzi jednoznacznie wynika, iż miałem otrzymać odpowiedź w ciągu 14 dni. Wniosek złożyłem w dniu 16 sierpnia, a dzisiaj mamy już 2 października i nadal nie znam odpowiedzi na banalnie proste pytania. Owszem Przewodnicząca rady mogła w sprawie skomplikowanej wydłużyć termin udzielenia odpowiedzi ale miała obowiązek podać termin jej udzielenia oraz wskazać powód przedłużenia terminu. Oczywiście tego nie zrobiła. Nie wspomnę, że jest to sprawa z ustawy o dostepie do informacji publicznej a nie kodeksu postępowania administracyjnego. W załączeniu pismo Wojewody Dolnosląskiego oraz moje wezwanie rady gminy do usunięcia naruszenia prawa. Za dwa dni rada gminy będzie rozpatrywać dwie skargi na wójta gminy w zakresie utrudniania dostępu do informacji publicznej poprzez braki i opóźnienia w BIP. Proponuję Pani Przewodniczącej i wszystkim radnym przeanalizować swoje działanie w zakresie udostępniania informacji publicznej i to na pisemny wniosek.


*  (286.64 KB - pobrany 314 razy.)
*  (216.12 KB - pobrany 260 razy.)
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-49
Offline Offline

Wpisy: 11
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #55 : 02 Październik, 2012, 22:56:15 pm »

To nie jedyny problem z udzielaniem informacji publicznej przez Przewodniczącą Rady. W dniu 30 sierpnia br. złożyłem wniosek o udostepnienie mi kopii protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną w dniu 11.06.2012. Oczywiście musiałem złożyć dodatkowe wyjaśnienia, co uczyniłem. Niestety nadal go nie otrzymałem, bo chyba i ta sprawa jest tak skomplikowana, że wymaga kolejnego miesiąca jej rozpatrywania. Proszę powiedzieć w jaki sposób szary obywatel ma otrzymać informacje? Czepiamy się wójta, że coś zostało umieszczone na BIP-ie z opóźnieniem a tu na PISEMNY WNIOSEK mieszkańca nie ma odpowiedzi, którą winien otrzymać w ciągu 14 dni. TO JEST UTRUDNIANIE DOSTĘPU DO INFORMACJI PUBLICZNEJ. Myślę, że każdy dojdzie do własnych wniosków. Pytanie tylko dlaczego nie moge uzyskać odpowiedzi na oczywiste i proste pytania?

*  (256.44 KB - pobrany 255 razy.)
*  (326.58 KB - pobrany 254 razy.)
*  (122.57 KB - pobrany 247 razy.)
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +34/-0
Offline Offline

Wpisy: 25
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #56 : 04 Październik, 2012, 21:49:15 pm »

Jak dla mnie to te pytania są bardzo skomplikowane ja na nie odpowiałabym przez rok hahahahaha:P:P:P:P . Poza tym nudzi Pan już swoimi postami.... już po wiatrakach także przykro mi że Wam nie wyszło:)
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +34/-0
Offline Offline

Wpisy: 25
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #57 : 04 Październik, 2012, 21:51:59 pm »

I nas Pana problemy naprawdę nie interesują !!! Może Pan o nich porozmawiać ze swoją żoną , bo tu nikogo pana problemy nie interesują, przynajmniej mnie nie ..... i tego czytać już nie będę. Dziękuje Pani Przewodnicząca za postępowanie zgodnie z wolą mieszkańców:) Panu wójtowi się odwdzięczymy na wyborach:)
« Ostatnia zmiana: 04 Październik, 2012, 21:54:52 pm wysłane przez xena1988 » Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +1/-124
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 31
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #58 : 04 Październik, 2012, 22:40:42 pm »

Doskonała sesja, merytoryczna jak zawsze, bełkot i ślinotok. Doskonałe decyzje typu, że kolejna dotacja wyrzucona w błoto. Tym razem wspaniałomyślna większość radnych nie wspomogła naszych zabytków, jakimi są kościoły. W ten sposób nasi radni dbają o nasze dobro narodowe w naszych miejscowościach. Gratulujemy.... Co tam zabytki, dziedzictwo kulturalne wobec starej kanapy Przewodniczącej rady gminy nad którą tak ubolewała podczas sesji. Proponuje zrobić zbiórkę na terenie gminy w celu zakupu lub renowacji kanapy Przewodniczącej do której ma tak wielki sentyment. A w sprawie zabytków myślę, że księża zabiorą odpowiedni głos. 
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +1/-124
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 31
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #59 : 04 Październik, 2012, 22:47:54 pm »

Sprawa  wiatraków jest jeszcze nie skończona. Widzę, że nie masz merytorycznego pojęcia jak wygląda procedura zmiany planu zagospodarowania przestrzennego. Przed nami jeszcze długa droga. Dzisiejsza uchwała to początek tej drogi. W dniu dzisiejszym otworzyliśmy zmiany planu ale ich nie zamknęliśmy.
Ps. Nie wiem czy twój mózg potrafi to ogarnąć. Sądząc po twoich wpisach to nie ma takiej możliwości ha,ha,ha...
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Pokrewne Tematy
Temat Zaczęty przez Odpowiedzi Wyświetleń Ostatnia wiadomość
Budynek po dawnej drukarni - co dalej? Bieżące wiadomości x 0 3944 Ostatnia wiadomość 14 Styczeń, 2009, 11:34:49 am
wysłane przez x
Strefa szans - co dalej z byłymi ZNTK Bieżące wiadomości Leo 1 7938 Ostatnia wiadomość 02 Czerwiec, 2013, 20:16:12 pm
wysłane przez Gniewko
Wiatraki w regionie!!! Spotkanie informacyjne w Olszynie - serdecznie zapraszam! Bieżące wiadomości « 1 2 3 4 5 » Doktorek 62 61629 Ostatnia wiadomość 19 Maj, 2010, 00:08:45 am
wysłane przez Krzysiek123
Wiatraki w regionie [wideo] Bieżące wiadomości « 1 2 » x 16 26075 Ostatnia wiadomość 03 Styczeń, 2014, 15:58:36 pm
wysłane przez x
Wiatraki w Nowogrodźcu Bieżące wiadomości « 1 2 » x 15 15564 Ostatnia wiadomość 08 Czerwiec, 2010, 18:34:18 pm
wysłane przez ZUZA
Referendum a wiatraki Bieżące wiadomości « 1 2 » x 20 17538 Ostatnia wiadomość 19 Kwiecień, 2011, 22:16:24 pm
wysłane przez widelec
Cmentarz w Lubaniu - co dalej ? Bieżące wiadomości « 1 2 3 » x 42 44735 Ostatnia wiadomość 09 Listopad, 2011, 04:33:42 am
wysłane przez Tony
"Ale życie toczy się dalej" w MDK Hydepark ZUZA 2 6429 Ostatnia wiadomość 23 Maj, 2012, 22:21:17 pm
wysłane przez ZUZA
Kolejny zabytek i co dalej? Miasto Lubań Urząd Miasta 4 7421 Ostatnia wiadomość 23 Lipiec, 2013, 13:40:00 pm
wysłane przez Arkadiusz Słowiński
Użyto broni podczas protestu górników w Jastrzębiu...co dalej? Ogłoszenia drobne Szczepcio 1 3673 Ostatnia wiadomość 04 Luty, 2015, 09:58:22 am
wysłane przez janus58144