Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Ten temat nie był jeszcze oceniany!
Oceń ten temat! Ocena:
Autor Wątek: Pytania do Wójta Gminy Lubań  (Przeczytany 76866 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.



Punkty: +2/-1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 24
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #45 : 05 Marzec, 2012, 21:11:19 pm »

Skoro tak dobrze idzie Judycie, ta ja jeszcze do tego dołożę...
1.Panie wójcie, czy animator Orlika z Radogoszczy nie jest przypadkiem panem Krzysztofem Klimczyk, tym wielkim, prawym  radnym z Pisarzowic ?
2.Czy pan go zatrudnił, a jeśli nie, to kto i na jakich zasadach?
3. Czy gmina partycypuje w kosztach utrzymania etatu tego animatora, zgodnie z założeniami winna conajmniej 50 % zapewnić jego wynagrodzenia - kto to zapewnił ?
4.Czy Ustawa o Samorządzie daje możliwość zarabiania pieniędzy dla radnego z gminy, gdzie sprawuje on mandat, czy tak wedle pana ma wyglądać transparentność tego urzędu ?
5. Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem?
6.Co na to powie Pan wojewoda, czy tez Pan prokurator? hm .. Pewnie jest to  ta Pana transparentność w innym wydaniu, czy nieprawdaż ? duch sumienia, duch czasu, duch rozliczenia c.d.n
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +2/-1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 24
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #46 : 05 Marzec, 2012, 21:18:10 pm »

Sorki... zapomniałem jeszcze wspomnieć o jednym pytanku... Czy Pan wie, że pana animator z Radogoszczy w roku 2011 jesienią był na jakimś urlopie, jeśli tak to na jakim? Bo wieś szeroka i głęboka niesie, że był na stażu piłkarsko - jabłkowym we Włoszech, celem podniesienia swojego poziomu i kunsztu trenerskiego w zrywaniu piłek jabłkowych. Oczywiście  trochę sobie ironizuję, ale tak na poważnie, czy animatorowi przysługuje jakiś urlop, kto go zastępował w tym czasie, realizował jego program autorski ujęty w dzienniki Pracy Animatora? Czy Pan sprawdzał ten dziennik, kto zatwierdzał jego godziny pracy i jego wypłaty ? duch prawdy
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +2/-1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 24
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #47 : 05 Marzec, 2012, 21:25:46 pm »

Na ostatniej sesji Pani przewodnicząca oświadczyła, że pan były przewodniczący Cwynar przetrzymywał  różne wnioski dot  zmian w palnie zagospodarowania i inne pisma - proszę sprecyzować, jakie pisma Pan Cwynar przetrzymywał i czego one dotyczyły i co pan zamierza z tym zrobić ? czy zostały przez p. Cwynara zachowane terminy, udzielanie petentom odpowiedzi i.t.p Czy  złoży pan wniosek o jego ukaranie na ręce Pani Przewodniczącej, czy tez do innych organów ? Jak można przez rok czasu przetrzymywać ważne dokumenty ? Czy pan wiedział o tych pismach, dlaczego pan nie interweniował, gdzie była Pani kierownik wydziału Organizacyjno-prawnego, która winna panu pomagać a nie ośmieszać ? Chyba rada wiedziała co robi, zmieniając go...
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +35/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 14
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #48 : 06 Marzec, 2012, 20:01:53 pm »

Pierwsze pytanie zadałbym Radnym jak dopuścili do tego aby wybudować scenę na dni Henryka bo podejrzewam że więcej imprez w roku nie będzie.A panowie od złomu będą zadowoleni.
Panie Wójcie jak się dowiedziałem to w 2011roku gmina dała około 70 tysięcy na dni Henryka ,może w tym roku damy dla Nawojowa na zadaszenie o które pan walczył na ostatniej sesji.A pan i mieszkańcy Henrykowa poszukacie sponsorów.
Czy nasza gmina jest taka bogata żeby budować taką scenę i wydawać tyle pieniędzy.Co wzamian dostaną inne wioski.Proponuję aby dożynki co roku odbywały się w Henrykowie,co pan na to.DZIĘKUJĘ Z GÓRY ZA ODPOWIEDZ.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +7/-0
Offline Offline

Wpisy: 71
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #49 : 06 Marzec, 2012, 23:24:11 pm »

A ja slyszalam, ze gmina dala ponad 80 tys na imieniny Henryka. Na jednorazowa impreze. A my we wioskach nie mamy drog i swiatel. Za to mamy awarie wody. Tez jestem ciekawa jak to sie stalo, ze taka inwestycja ma wogole miejsce. A kasy nie ma na skromne zadaszenie w Nawojowie. Wstyd i tyle. Ja rozumiem, ze chce sobie wojt w Henrykowie pomnik postawic, ale bez przesady i skromniej. I mniej krzywdy dla innych.  Tak jak mowisz ziomal, niech szukaja sponsorow. Jedni nie maja podstawowych rzeczy na wioskach a inni maja impreze za prawie 100 tys. 
A ja nie chce dozynek w Henrykowie.
« Ostatnia zmiana: 06 Marzec, 2012, 23:30:13 pm wysłane przez Judyta » Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +7/-0
Offline Offline

Wpisy: 71
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #50 : 06 Marzec, 2012, 23:43:40 pm »

Panie wojcie. W pana kalendarium wyczytalam, ze 6 marca mial pan spotkanie z przedstawicielami firmy Geo. To firma, ktora chce stawiac u nas wiatraki tak? Prosze powiedziec, o czym panstwo rozmawialiscie? Co im pan obiecal?
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +35/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 14
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #51 : 08 Marzec, 2012, 14:16:43 pm »

Panie Wójcie czemu ma służyć infokiosk na który się odbył przetarg i ma być postawiony w Henrykowie przy schronisku.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 5
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #52 : 08 Marzec, 2012, 14:59:32 pm »

Panie wojcie. W pana kalendarium wyczytalam, ze 6 marca miał pan spotkanie z przedstawicielami firmy Geo. To firma, która chce stawiać u nas wiatraki tak? Proszę powiedzieć, o czym państwo rozmawialiście? Co im pan obiecal?
Dołączam się do tej prośby. Poza tym proszę o informacje o spotkaniu z końca listopada 2011 do którego nawiązuje list od firmy geo renewables ( umieszczony 1.3.12 na stronie gminy ).
Proszę o pilną odpowiedź.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 5
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #53 : 08 Marzec, 2012, 15:07:47 pm »

Na stronie BIP znajdują się nieaktualne dane o radnych i sołtysach. Dlaczego do tej pory nie są aktualizowane?
Jednostki pomocnicze gminy -Ostatnia zmiana   2010-06-15Co?

WYKAZ RADNYCH RADY GMINY LUBAŃ
KADENCJA 2010-2014

Jest pan wprowadzony dalej jako radny z Henrykowa. - Ostatnia zmiana   2012-03-07 WCZORAJ


Czy może Pan zapewnić biezącą aktualizację biuletynu? Proszę o pilną odpowiedź.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 5
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #54 : 08 Marzec, 2012, 15:17:23 pm »

Na video ze spotkania 16.12.11, pod koniec wspomniał Pan o rozmowach na temat wykorzystania nowego gazociągu, który został ułożony na terenach gminy. Czy po prawie trzech miesiącach sprawa się wyjaśniła? Chodziło o budowę przyłącza dla pozyskania gazu lub budowę elektrowni gazowej. Widział pan wtedy perspektywy bycia jedną z bogatszych gmin...

Proszę o pilną odpowiedź.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-48
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 14
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #55 : 08 Marzec, 2012, 18:43:53 pm »

1) Czy wszyscy radni, którzy pojechali na sesję wyjazdową nad morze w niej uczestniczyli? Czy wszyscy radni otrzymali diety? Co z tymi,którzy byc może nie uczestniczyli w tej sesji- czy rówwnież otrzymali diety?
2) Jakie uposażenie otrzymuje  Przewodnicząca rady z tytułu pełnionej funkcji ( diety, stałe wynagrodzenie, delegacje, telefon, itp.)?
3) Na ostatniej sesji odczytano pismo Wojewody Dolnośląskiego w sprawie wyboru przewodniczącej. Nadzór wskazuje, że nie doszło do istotnego naruszenia prawa, ale wskazuje na uchybienia. Czy w związku z tym zostało skierowano oddwołanie od tej decyzji do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, celem ostatecznnego wyjaśnienia a nie domniemania?
4) Na sesji radny Cwynar zarzucał Przewodniczącej, że jednoosoboowo, bez upoważnienia rady, podpisuje pisma? Czy jest to zgodne z prawem?
5) Czy grupa radnych "przy władzy", którzy nie chcieli dodac na ostatniej sesji pieniędzy na wybudowanie "świtlicy-altany" w nawojowie Śląskim przy dużym dofinasowaniu- nie ogrraniczają rozwoju gminy? Proszę o poinnformoanie mieszkńców, co planowano tam wykonać, ile to by kosztowało i ile gmina otrzymałaby dofinansownia?
6) Dlaczego na drogach gminych - asfaltowych wykonanych w dużej mierze ze środków przeznczonych na dojazd do pól stawia się znaki ograniczające tonarz do 2,5 do 3,5 tony. Czasy obrbki pól końmi dawno minął. Rolnicy posiadają sprzett coraz większy. Pącą podatki, a tak się im utudnia dojazd do pól. Gmina jest typowo rolnicza, a nie osiedlem domków jednorodzinnych.
7) Proszę o interwencję w sprawie sprawdzenia posadowienia płotów w stosunku do pasa drogi. Są miejsca, gdzie trudno jest przejchać wiekszym samochodem lub służbom porządkowym? Z uwagi na duża liczbę zadanych pytań, kolejne zadam w nastepnym miesiącu. Za odpowiedzi z góry dzięuję?
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +0/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 5
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #56 : 08 Marzec, 2012, 23:37:53 pm »

Czy informacje o zobowiązaniach z tytułu zasądzonych/wypłaconych odszkodowaniach są jawne - jeśli tak to w jakich dokumentach są dostępne? Jaki jest szacunkowa wielkość zasądzonych odszkodowań i pozostałych wszystkich pobocznych kosztów w okresach 2006-10 i 2010-2012r.

Dziękuję z góry za odpowiedź.
Zgłoś do moderatora   Zapisane



Punkty: +2/-56
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 123
Znajomi: brak
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych



« Odpowiedź #57 : 12 Marzec, 2012, 10:40:03 am »

Cytuj
#24 azymut:
Panie wójcie, wiem, ze jest już po terminie i z góry przepraszam, ale chciałbym zadać pytanie i uzyskać odpowiedź na bardzo ważne pytanie z punktu widzenia mieszkańców, a mianowicie czy to prawda, że obecna Przewodnicząca rady została wybrana niezgodni z prawe? Jeżeli to prawda, to czy zostało to skierowane do odpowiednich organów celem sprawdzeenia oraz jak to się ewentualnie ma do pobierania wynagrodzenia, i to w nie małaej wysokości przez "przewodniczącą"? Jak to się ma w stosunku do pracy rady i podejmowanych przez nią decyzji?`

pismo wojewody
cala korespondencja


Cytuj
#33 nawojka:
Szanowny Panie Wójcie!
Proszę o odpowiedź na pytania:
Gdzie należy składać pisma do Pana, zastępcy wójta, przewodniczącego rady, rady gminy? Kto dekretuje pocztę?
W jakim czasie od złożenia, pismo trafia do adresata?
Kto jest odpowiedzialny za terminowość doręczenia?
Ile trzeba czekać na odpowiedź?
Czy zawsze uzyskam odpowiedź na moje pismo i w jakiej formie? Czy też pisemnej?
Dziękuję

Sposób przyjmowania  i obiegu dokumentów w urzędzie reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku  w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych  oraz moje zarządzenie z dnia 30 grudnia 2011 roku  w sprawie wytycznych w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Lubań. Zgodnie z tymi dokumentami pocztę dekretuje Zastępca wójta. Wszystkie pisma wpływają do sekretariatu i tam są rejestrowane. Czas odpowiedzi na pismo w sprawach, w których prowadzone jest postępowanie administracyjne wprost reguluje Kodeks postępowania administracyjnego i mogą to być różne termin w zależności od prowadzonej sprawy. W innych przypadkach terminy udzielania odpowiedzi mogą wynikać z innych przepisów. W tym miejscu się zatrzymam i powiem, że są wnioski na które urząd nie jest zobligowany do udzielania odpowiedzi pisemnej, np. wnioski o zmianę planu zagospodarowania przestrzennego. Za terminowość udzielanych odpowiedzi odpowiadam ja- jako kierownik urzędu.


Cytuj
#34 duch:
Kto w ubiegłym roku złożył  wniosek na animatora Orlik 2011 w Radogoszczy ?  Kto imiennie podpisał ten wniosek i  kto zadeklarował w nim 50 % zapłaty za przeprowadzone zajęcia ?
pozdrawiam wszystkich gorąco !!!

Założenia Projektu: „Animator- Moje Boisko Orlik 2012” określają, że tylko Jednostka Samorządu Terytorialnego może złożyć wniosek o dofinansowanie. W związku z powyższym Gmina Lubań złożyła wniosek. Wniosek został podpisany przez Pana Wójta i Panią Skarbnik, co jest równoznaczne z zadeklarowaniem środków na realizację zajęć. Dodatkowo zaznaczam, iż zgodnie z umową o dofinansowanie budowy Kompleksu „Orlik 2012”, Gmina ma obowiązek zatrudniać trenera środowiskowego na okres co najmniej 10 lat.


Cytuj
#35 duch:
Czy w tym roku będzie konkurs na animatora Orlik 2012 w Radogoszczy ? Czy i kto składał, bądź za chwilę złoży  wniosek na tego animatora w sprawie dotacji za treningi ?

W roku 2011 Szkoła Podstawowa w Radogoszczy ogłosiła konkurs na Animatora Sportu w ramach Programu: „Animator- Moje Boisko Orlik 2012”. Wpłynęła jedna oferta. Zatrudniono Kandydata. We wrześniu 2011 zatrudniono drugiego Animatora. Ma to swoje źródło w specyfice prowadzonych treningów- obiekt powinien być ogólnodostępny. Spełnienie tego warunku wymaga poświęcenia dużej ilości czasu. Animatorzy prowadzili zajęcie razem, nie zgłoszono uwag, skarg. W związku z powyższym w roku 2012 złożono wniosek o dofinansowanie zajęć prowadzonych przez Animatorów z uwzględnieniem Animatorów z roku 2011. Wniosek, zgodnie z założeniami, złożyła Jednostka Samorządu Terytorialnego.


Cytuj
#36 duch:
Czy w Radogoszczy w 2011 r było zatrudnionych  dwóch animatorów na orliku? Dlaczego w godzinach pracy animatora w 2011 r. zatrudniony animator o imieniu Krzysztof jeździł ze swoją drużyną juniorów LZS Pisarzowice po całym terenie na mecze? Czy pan na ten czas go zwalniał, czy potrącał pan mu gaże. Informuję, iż wypowiada się  Pan publicznie, więc proszę o szczerą prawdę !!!

W Radogoszczy, w 2011 roku zatrudniono dwóch Animatorów. Zgodnie z zawartymi umowami, mają oni swobodę wyboru godzin, w jakich prowadzą zajęcia . W związku z powyższym, nie ma pewności, iż opisana sytuacja miała miejsca podczas godzin pracy wskazanego Animatora, na boisku Orlik 2012 w Radogoszczy.


Cytuj
#37 arek.boro:
Panie Wójcie, Gmina działa na podstawie Statutu Gminy Lubań, ale też obowiązuje Regulamin Organizacyjny Gminy Lubań utworzonego 14.11.2003r. z zmianami 02.07. 2009r.
Dlaczego w funkcjonowaniu Gminy nie jest uwzględniany już od ponad roku w/w dokument?

Urząd gminy funkcjonuje na bazie Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego moim zarządzeniem nr  9/2011 z dnia 25 lutego 2011 roku  w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Lubań oraz regulaminu pracy wprowadzonego zarządzeniem z dnia 17 marca 2011 roku. Nie ukrywam, że regulamin organizacyjny w najbliższym czasie ulegnie jeszcze modyfikacjom z uwagi na zmianę podziału zadań pomiędzy poszczególnymi referatami.


Cytuj
#38 wolly:
W ubiegłym roku przeprowadzono audyt placówek oświatowych Gminy Lubań.
1.Czy wyniki badania mają poszerzyć ofertę edukacyjną badanych jednostek czy tylko ograniczyć koszty ich prowadzenia?
2.Czy przewidziany jest audyt dla innych obszarów działalności gminy?

1.Autyd zewnętrzny placówek oświatowych  poświęcony był na szczegółowej analizie projektów organizacyjnych szkół gminy Lubań. Celem audytu było zbadanie organizacji placówek w roku szkolnym 2011/2012  w zakresie realizacji  i przydziału godzin z budżetu gminy, racjonalnego planowania zajęć zgodnie z faktycznym zapotrzebowaniem i obowiązującymi przepisami prawa. Przydziału godzin ponadwymiarowych dla nauczycieli , oraz realizacji  tzw.  godzin karcianych. Analizie  podlegały kwalifikacje  kadry nauczycielskiej  i przydział czynności. Celem audytu było wypracowanie  wspólnych wniosków z Dyrektorami placówek szkolnych w celu  właściwego planowania zgodnie z przepisami prawa zajęć płatnych z budżetu gminy .Wypracowania wspólnych wniosków  do opracowania wytycznych i zastosowania w nowym projekcie organizacyjnym szkół na rok szkolny 2012/2013.Głównym zamierzeniem audytu było zbadanie kosztów zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych finansowanych z budżetu gminy z faktycznymi potrzebami wynikającymi z przepisów prawa a zaplanowanym w projekcie przez poszczególne placówki szkolne. Poddanie pod wspólną analizę  racjonalnego wykorzystania środków finansowych z budżetu gminy.
2. Na chwilę obecną nie przewiduje się dodatkowych audytów.


Cytuj
#39 arek.boro:
Czy ostatnia sesja Rady Gminy została nagrana mimo , iż nie było przekazu na żywo przez internet?
Jeżeli tak, to kiedy możemy obejrzeć i wysłuchać w całości obrady radnych w internecie?

Nagrane sesje rady gminy są umieszczane w archiwum nagrań na stronie internetowej urzędu i dostępne do obejrzenia zazwyczaj w następny dzień po sesji.


Cytuj
#40 Judyta:
Slyszalam ze po przeprowadzeniu audytu w szkolach zmniejszyl pan ilosc godzin dla dzieci specjalnej troski a takze zajecia takie jak np gimnastyka korekcyjna.
Czy to jest prawda?
Czy powinno sie oszczedzac na dzieciach wymagajacych specjalnej opieki?
Ile kosztowal audyt i kto za niego zaplacil?
Kto z przedstawicieli urzedu gminy bedzie zasiadal podczas konkursu na dyrektora szkoly w Radostowie?
Czy podczas takiego konkursu powinien zasiadac przedstawiciel z urzedu, ktory ma w tej szkole dzieci? Pomijam przedstawicieli rady rodzicow i konkretnie zadaje pytanie: czy przedstawiciel urzedu, ktory ma dzieci w szkole w Radostowie powinien zasiadac w komisji podczas konkursu na dyrektora szkoly?

Po przeprowadzeniu audytu zostały wprowadzone zmiany do projektów organizacyjnych szkół od II semestru szkolnego polegające na dostosowaniu racjonalnego przydziału godzin zgodnie z kwalifikacjami nauczycieli na zajęcia płatne z budżetu gminy w tym  realizacja tzw .godzin karcianych  przez nauczycieli na zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze. Dostosowanie godzin świetlicowych  do faktycznego zapotrzebowania w poszczególnych placówkach szkolnych dostosowane do  czasu  oczekiwania na odwozy  szkolne. Przydzielone godziny na zajęcia z budżetu gminy gimnastyka korekcyjna, terapia, realizowane są  zgodnie z uregulowaniami i przepisami  prawa w tym zakresie.
Koszt audytu: 4000 zł - zapłacony  z budżetu gminy.
Po podjęciu decyzji o ogłoszeniu konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły obowiązują procedury przeprowadzenia konkursu w  tym powołania Komisji Konkursowej. Szczegółowe procedury określają przepisy Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie  gminnym –tekst jednolity z 2001 r .Dz. U.Nr 142,poz 1591 z poź. zm. oraz Ustawa z dnia 7 września 1991 r o systemie oświaty/tekst jednolity z 2004 r Dz. U. Nr 256,poz 2572 z poź .zm./ .Dla uzupełnienia  informacji dodaję ,że zgodnie z przepisami prawa z ramienia organu prowadzącego placówki szkolne – którego jest Gmina Lubań w komisji konkursowej dla wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora placówki szkolnej będzie uczestniczyć  3 /trzech/ przedstawicieli organu prowadzącego/- powołanych Zarządzeniem Wójta Gminy. Jednocześnie informuję, że każdy z powołanych członków komisji do wyłonienia kandydata na  stanowisko dyrektora szkoły  składa oświadczenia zgodnie z art.24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Dz. U. 98 poz.1071 z 2000 r z póź .zm.


Cytuj
#41 Ewa Gutek:
Panie Wójcie!
Odpowiedział Pan ostatnio, że sesja wyjazdowa odbyła się w ramach prac rady. Proszę odpowiedzieć na szczegółowe pytanie. Kto był płatnikiem autokaru i pobytu. Pozdrawiam

Płatnikiem była firma Mikulowa Windfarm Sp. z o.o.


Cytuj
#42 Judyta:
Czy podejmie pan dzialania odnosnie braku mozliwosci ogladania sesji online? To juz drugi raz, kiedy mieszkancy nie moga ogladac. Czy to powazniejsza awaria? Sprzet niedobry?  Cos innego?

Staramy się aby obraz na żywo jak i nagrania działały bez zakłóceń. Raz zdarzył się problem z nagraniem sesji (nagrany został tylko godzinny fragment),  za drugim razem problem z dostępem Internetu (brak obrazu na żywo). W obu przypadkach zawiódł sprzęt.
W związku z rosnącą oglądalnością sesji przez Internet podejmujemy działania w kierunku zmodernizowania sprzętu aby transmisje i nagrania były niezawodne oraz dźwięk był lepszej jakości.


Cytuj
#43 Jola:
Wiadomo, iż w dzisiejszej dobie wszyscy zaciskają pasa ale realizacja planu oszczędnościowego kosztem niepełnosprawnych jest ciosem poniżej pasa. Życie osób niepełnosprawnych w naszej rzeczywistości i tak nie jest łatwą sprawą. Mam takie pytanie. Ile osób niepełnosprawnych zatrudnionych jest w Urzędzie Gminy.

Na dzień dzisiejszy w urzędzie jest zatrudnionych 5 osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na 37 pracowników zatrudnionych w urzędzie gminy. Stanowi to wskaźnik 13,5% do ogółu zatrudnienia. Z uwagi, iż przekraczamy wskaźnik 6% jesteśmy zwolnieni z wnoszenia opłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.


Cytuj
#45 Judyta:
W Ziemi lubańskiej ukazala sie pana wypowiedz na temat powolania pana zastepcy. Pisze tam, ze zrobil to Pan za przyzwoleniem Rady. Kiedy rada wyrazila takie przyzwolenie? I jak? Ktorzy radni z Radostowa dali panu takie przyzwolenie? Prosilabym o zalaczenie takiego przyzwolenia jako odp na moje pytanie

O powyższym fakcie poinformowałem radnych podczas wspólnego posiedzenia stałych komisji rady gminy, za wyjątkiem Komisji rewizyjnej w dniu 27 grudnia 2011 roku.  Niemniej jednak wszyscy członkowie Komisji rewizyjnej brali udział w przedmiotowym posiedzeniu komisji. Radni przyjęli moją decyzję bez zastrzeżeń. Żaden w biorących udział w komisji radny nie kwestionował decyzji lub nie wnosił o dodatkowe wyjaśnienia. We wspomnianej komisji wzięło udział 13 radnych, w tym radna z Radostowa. Ponadto zgodnie z art. 26a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, to wójt w drodze zarządzenia, powołuje oraz odwołuje swojego zastępcę lub zastępców. Pomimo tego chciałem poinformować radnych o swojej decyzji i uzyskać ich akceptację, co w mojej ocenie zostało uczynione. Jedynym pytaniem ze strony radnych było, czy Pani Aneta Usyk nadal będzie prowadziła sprawy rady. Moją pozytywna odpowiedź przyjęli z zadowoleniem.


Cytuj
#46 duch:
Panie Wójcie
 1. proszę podać dokładnie w zł jaką wypłatę otrzymuję miesięcznie nowa wicewójt Aneta Usyk  i ile to będzie kosztowało w skali całego roku wraz z tzw. trzynastką i premiami.
2. Ilu pracowników od nastania Pana kadencji Pan zwolnił, a ile zatrudnił do dnia dzisiejszego  i dlaczego są ogłaszane  konkursy na stanowiska  a następnie  Pan je unieważnia bez podania przyczyn.  Czyżby nie były one godne Pana uwagi? Dlaczego niektóre osoby zatrudnił Pan poza konkursami.  pozdrawiam

1.Pani Aneta Usyk jako zastępca wójta otrzymała angaż wyższy jedynie w pozycji dodatku funkcyjnego w stosunku do poprzedniego wynagrodzenia, jako kierownik Referatu Prawnego i Administracji. W tym miejscu należy podkreślić, iż nadal wykonuje wszystkie obowiązki kierownika przedmiotowego referatu oraz prowadzi biuro rady gminy. Stąd też wskażę poniżej w tabeli jej wynagrodzenie brutto:

tab1.jpg


Różnica w wynagrodzeniu wynosi 660 zł brutto.

Wynagrodzenie roczne – 12 x 5416 zł= 64992 zł

Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. 13 – 5145,79 zł

Poniżej przedstawię zestawienie wynagrodzenia z uwzględnieniem poprzedniej kierownik referatu Organizacyjno-Prawnego oraz zastępcy wójta

tab2.jpg


Z przedstawionych danych wynika, iż obecnie Pani Aneta Usyk jako zastępca wójta zarabia więcej o 390 zł brutto w stosunku do byłej kierownik referatu w skali miesiąca i o 3487,13 zł mniej od poprzedniego zastępcy wójta.
W skali roku utrzymanie stanowiska poprzedniego zastępcy wójta i kierownik referatu organizacyjno-prawnego kosztowało nas podatników – 174.349,56 zł.  Nie wskazuję tu już wynagrodzenia Pani Anety Usyk, która pracowała w urzędzie i przede wszystkim odpowiadała za biuro rady gminy, za co również pobierała wynagrodzenie. Obecnie Pani Aneta Usyk wykonuje wszystkie te czynności za kwotę, w skali roku, 64.992 zł. Stąd też koszt wydatków z budżetu gminy na zastępcę wójta oraz kierownika referatu Prawnego i Administracji  zmniejszy się o 105.757,56 zł.
2. Odkąd pełnię funkcję Wójta Gminy Lubań, to nie zwolniłem żadnego z pracowników urzędu gminy. Dotychczas dwoje pracowników odeszło, na własny wniosek, na zasłużoną emeryturę. Jednemu pracownikowi uległa rozwiązaniu umowa o prace na czas określony, gdzie jako pracodawca nie jestem zobligowany do jej przedłużania oraz dwóch pracowników odeszło z pracy na własny wniosek, w tym jeden  przeszedł na własny wniosek, za porozumieniem między jednostkami, do pracy w innym urzędzie. W kwestii zatrudniania pracowników, to w tym okresie przyjąłem do pracy 6 osób, dwie z nich na stanowisko pomocy administracyjnej, na które nie jest wymagane przeprowadzenie konkursu. Jedna osoba przeszła z innego urzędu na podstawie podpisanego porozumienia między jednostkami. Dwie osoby zostały zatrudnione na podstawie konkursu na wolne stanowisko urzędnicze. Natomiast szósta osoba, to pracownik gospodarczy w przypadku którego również nie przeprowadza się konkursu.


Cytuj
#47 arek.boro:
Duch śladem Twoich pytań.
Wójt ostatnio ogłosił nabór na stanowisko po Panu Sędłaku, któremu nie przedłużył umowy o pracę.Konkurs został unieważniony.Pytanie :
 -Ilu było kandydatów i ilu spełniało warunki?
 -Jeżeli ktoś spełniał warunki, czy była przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna?

Tylko jedna osoba złożyła ofertę pracy na wskazane stanowisko. W ogłoszeniu o konkursie zastrzegłem możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny, co uczyniłem.  Decyzję tę podjąłem, ponieważ jeden z pracowników pracujących już w urzędzie gminy wyraził zgodę na objęcie stanowiska Kierownika Referatu Inwestycji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska. Stąd też stanowisko zostało obsadzone bez konkursu w ramach tzw. awansu zawodowego. W mojej ocenie jest to osoba kompetentna, posiadająca odpowiednie wykształcenie oraz wiedzę.

tab1.jpg

* tab1.jpg (78.28 KB, 934x204 - powiększony/pobrany 1580 razy.)
tab2.jpg

* tab2.jpg (103.03 KB, 934x288 - powiększony/pobrany 1793 razy.)
« Ostatnia zmiana: 14 Marzec, 2012, 07:56:39 am wysłane przez Urząd Gminy » Zgłoś do moderatora   Zapisane
Aktywny użytkownik
*

Punkty: +475/-99
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wpisy: 2611
Znajomi: 7
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych


http://trickymind.pl/wp-content/uploads/2013/12/wo


« Odpowiedź #58 : 12 Marzec, 2012, 11:52:09 am »

Dziękuję za udzielenie odpowiedzi na moje pytanie.
Pozdrawiam Serdecznie. 
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Jolanta Dobrzyńska - podobno baba z jajem 

(...) czasem pomimo pozorów religijności czyjś stan umysłu może być bardzo negatywny. Prawdziwa duchowość powinna owocować łagodnym usposobieniem, poczuciem szczęścia i spokoju. - Dalajlama XIV
Aktywny użytkownik
*

Punkty: +105/-48
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wpisy: 1280
Znajomi: 15
Dodaj do Dodaj do listy Znajomych


« Odpowiedź #59 : 12 Marzec, 2012, 19:28:50 pm »

[quote

Płatnikiem była firma Mikulowa Windfarm Sp. z o.o.

[/quote]

Przepraszam ale ... czy aby w TYM przypadku nie doszło do złamania prawa?

Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Pokrewne Tematy
Temat Zaczęty przez Odpowiedzi Wyświetleń Ostatnia wiadomość
"Echa Gminy" - prawdziwe wiadomości z Gminy Lubań Hydepark « 1 2 ... 18 19 » uczciwy 276 314861 Ostatnia wiadomość 26 Marzec, 2012, 23:00:58 pm
wysłane przez x
100 dni Wójta Gminy Lubań - zaproszenie do dyskusji Bieżące wiadomości x 0 5449 Ostatnia wiadomość 13 Kwiecień, 2011, 00:42:51 am
wysłane przez x
Apel Wójta Gminy Lubań Gmina Lubań « 1 2 » Urząd Gminy 18 23328 Ostatnia wiadomość 07 Luty, 2013, 08:25:20 am
wysłane przez Paweł Sokołowski
Turniej piłki nożnej o Puchar Wójta Gminy Lubań 02 lipiec 2011 rok Gmina Lubań Urząd Gminy 2 6956 Ostatnia wiadomość 02 Lipiec, 2011, 20:15:39 pm
wysłane przez luna3
Turniej o Puchar Wójta Gminy Lubań 2011 Gmina Lubań Urząd Gminy 0 4091 Ostatnia wiadomość 13 Lipiec, 2011, 13:22:54 pm
wysłane przez Urząd Gminy
Pytania do Wójta Gminy Lubań – kwiecień 2012 Gmina Lubań Urząd Gminy 10 16385 Ostatnia wiadomość 17 Kwiecień, 2012, 12:31:46 pm
wysłane przez Urząd Gminy
Pytania do Wójta Gminy Lubań - maj 2012 Gmina Lubań Urząd Gminy 12 17127 Ostatnia wiadomość 17 Maj, 2012, 14:45:07 pm
wysłane przez Urząd Gminy
Pytania do Wójta Gminy Lubań - czerwiec 2012 Gmina Lubań Urząd Gminy 3 10191 Ostatnia wiadomość 15 Czerwiec, 2012, 13:10:51 pm
wysłane przez Urząd Gminy
Pytania do Wójta Gminy Lubań - lipiec 2012 Gmina Lubań Urząd Gminy 0 5373 Ostatnia wiadomość 30 Czerwiec, 2012, 22:03:33 pm
wysłane przez Urząd Gminy
Pytania do Wójta Gminy Lubań - sierpień 2012 Gmina Lubań Urząd Gminy 2 8256 Ostatnia wiadomość 16 Sierpień, 2012, 16:59:59 pm
wysłane przez Urząd Gminy